درباره وبلاگ


به سایت خودتون خوش آمدید


کلاغ نیوز فروی
خبر ها و نیوز های داغ فروی

سلام به گزارش کلاغ نیوز و به نقل از فروی نیوز چند روزی است که  عملیات حفاری چاه آب شیرین آشامیدنی جهت لوله کشی در شبکه  آب شهری فرخی آغاز شده است ( از یکشنبه  نهم تیر نود92)

این چاه بر روی آبخوان آهکی در مسیر صحرای  "درگله" قرار دارد و نسبتا از ذخیره آب مناسب و با کیفیتی بر خوردار خواهد بود.

فاصله این چاه تا شهر فرخی 7 کیلو متر و تا متورخانه آب فعلی 3/5 کیلو متر است عمق چاه بر طبق مطالعات و قرداد منعقد شده 180 متر است که تا امروز حدود 35 متر ان حفاری شده و به ریشه سنگی رسیده است که بعد از لوله گذارای این قسمت ( 36 متر لوله 20 اینچ فلزی) ادامه حفاری نیز آغاز میشود و طی برآورد پیمانکار طرح کمتر از 2 هفته 180 متر حفاری خواهد شد .

آب شیرین

در صورتی که آب کمیت و کیفیت مناسبی داشته باشد مستقیم وارد شبکه آب شهری می گردد در غیر این صورت دستگاه آب شیرین کن در خروجی چاه نصب خواهد گردیدو در آینده نزدیک که احتمالا در همین سال 92 شاهد آب بهداشتی و سالم در شبکه آب شهری خواهیم بود .

لازم به ذکر میباشد آقای مهندس یادگاری و مسئولین محترم به طور مداوم از محل حفر چاه بازدید میکنند و به صورت حضوری از پیشرفت و ادامه کار  مطلع میشود در این بازدید هم آقای شهردار فرخی و آقایان قاضوی و صفار از منتخبین اینده شورای اسلامی به همراه چند تن از همشهریان نیز حضور داشتند.

نمک روبی

لذا بر خود لازم میدانیم که، ضمن خسته نباشید و دستمریزاد، ازپیگیری های  جناب آقای مهندس یادگاری مدیریت محترم شرکت آب فاضلاب شهرستان خوروبیابانک  ، اعضای شورای اسلامی شهر فرخی و دیگر عزیزانی که برای اجرا و به نتیجه رسیدن این پرژه قدمی برداشته اند صمیمانه قدردانی و تشکر  نماییم

 



نتیجه بازی دوم والیبال ایران کوبا یکشنبه 16 تیر 92

 

به گزارش کلاغ نیوز این بازی صبح روز یکشنبه ۱۶ تیر ۹۲ ساعت ۵:۱۰ به وقت ایران برگزار شد

دومین دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و کوبا در هفته ششم لیگ جهانی والیبال از ساعت ۵:۱۰ امروز در سالن سیدواد دپورتیوا شهر هاوانا برگزار شد که در پایان این مسابقه شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه ۳ بر یک و با نتایج (۲۵ – ۲۲، ۲۰ – ۲۵، ۱۸ – ۲۵، ۲۲ - ۲۵) برای دومین بار از سد میزبان قدرتمند خود گذشتند و جمع امتیازهای خود را به ۱۲ رساندند.

این مسابقه در حالی آغاز شد که خوش‌خبر و افروزی، شهرام محمودی را بلافاصله بعد بازی اول با کوبا به بیمارستان بردند.

دومین مسابقه تیم‌های ایران و کوبا هم مانند دیدار اول این دو تیم در حالی در سالن ۱۵ هزار نفری شهر هاوانا به انجام رسید که ایرانی‌های زیادی از کشورهای کانادا و آمریکا خود را به محل برگزاری مسابقه رسانده بودند و از تیم ایران حمایت می‌کردند.

* گیم اول؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود کوبا

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال ایران ترکیب اصلی تیم ایران را در آخرین لحظات تعیین کرد. بر این اساس سعید معروف، آرمین تشکری، امیر غفور، فرهاد ظریف، سید محمد موسوی، رحمان داودی و علیرضا مباشری نفرات اصلی تیم ایران را در دومین دیدار مقابل کوبا در لیگ جهانی تشکیل می‌دادند. تیم ایران گیم نخست را خوب شروع کرد و توانست از حریف خود پیش بیفتد. ملی‌پوشان ایران اختلاف خوبی را با حریف ایجاد کرده بودند و با حساب ۱۱ بر ۹ هم از میزبان خود پیش افتاد، اما رفته رفته کوبایی‌ها بر بازی مسلط شدند و بازی را به تساوی کشاندند. برتری کوبایی‌ها ادامه داشت تا اینکه نتیجه بازی ۱۶ بر ۱۵ به سود شاگردان ساموئل شد و تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم رفتند.

ولاسکو برای اینکه روند برتری ایران را حفظ کند دست به یک دو تعویضه زد و مهدوی و محمودی را جای غفور و معروف به میدان فرستاد.

در ادامه بازی کوبایی‌ها توانستند روند امتیازگیری خود را حفظ کنند و بازی را ۲۱ بر ۱۹ به سود خود کنند. شاگردان ساموئل که برای انتقام شکست بازی نخست وارد میدان شده بودند کار راحتی در پیش نداشتند، چراکه شاگردان خولیو ولاسکو بازی را در امتیاز ۲۲ به تساوی کشاندند، اما این گیم در پایان با حساب ۲۵ بر ۲۲ به سود تیم میزبان تمام شد.

* گیم دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود ایران

تیم ایران گیم دوم را هم مانند یک نخست و با همان ترکیب آغاز کرد، اما این بار کوبایی‌ها بهتر بازی کردند و توانستند زودتر از ایران به امتیاز ۸ برسند و تیم‌ها را روانه وقت استراحت فنی اول کنند. تیم ایران که با حساب ۸ بر ۶ از حریف خود عقب بود توانست در امتیاز ۱۱ بازی را به تساوی بکشاند. امتیازگیری ایران ادامه پیدا کرد تا اینکه شاگردان ولاسکو زودتر از حریف به امتیاز ۱۶ رسیدند و تیم‌ها را به وقت استراحت فنی دوم فرستادند.

در ادامه مسابقه بازهم این شاگردان ولاسکو بودند که بهتر بازی می‌کردند و توانستند با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ از حریف خود پیش بیفتند. این برتری تا انتهای گیم دوم ادامه پیدا کرد و ایران این گیم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود رقم زد تا بازی در مجموع یک بر یک شود و تیم‌ها به گیم سوم بروند.

* گیم سوم؛ ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران

تیم ایران که در این مسابقه با لباس‌های قرمز بازی می‌کرد گیم سوم را هم خوب آغاز کرد و توانست پا به پای کوبا پیش برود. سرویس‌های خوب ملی‌پوشان ایران و دریافت‌های نامطمئن کوبایی موجب شد تا نتیجه بازی ۸ بر ۶ به سود ایران شود و تیم‌ها روانه وقت استراحت فنی اول شوند. سرویس‌های عالی معروف و داودی موجب شد نتیجه بازی ۱۱ بر ۷ به سود ایران شود و به دلیل افزایش اختلاف تیم‌ها ساموئل درخواست وقت استراحت فنی کرد تا مانع امتیازگیری شاگردان ولاسکو شود. دفاع کوبایی‌ها در این گیم بسیار خوب و با تک دفاع‌های خود کار را برای ایران سخت می‌کرد، اما تنوع پاس‌ها به قدری در تیم ایران زیاد بود که مهاجمان ایران با خیال راحت به توپ ضربه می‌زدند.

نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود ایران موجب شد تا تیم‌ها روانه وقت استراحت فنی دوم بروند. حمایت هواداران ایرانی حاضر در سالن هم مانند بازی نخست قطع نمی‌شد و انگیزه ملی‌پوشان را افزایش می‌دادند. در حالی که بازیکنان کوبا کاملاً سردرگم شده بودند تیم ایران توانست نتیجه بازی ۲۱ بر ۱۵ به سود خود رقم بزند تا ساموئل بازهم درخواست وقت استراحت فنی کند تا شاید در ادامه بازیکنانش بتوانند اختلاف را کمتر کنند.

دو دفاع عالی متوالی توسط ملی‌پوشان ایران امتیاز ۲۳ و ۲۴ را به ارمغان آورد تا شاگردان ولاسکو در آستانه پیروزی در گیم سوم قرار بگیرند. امتیاز ۲۵ را هم برای ایران در این گیم محمد موسوی کسب کرد تا گیم سوم با حساب ۲۵ بر ۱۸ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

* گیم چهارم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود ایران

در گیم حساس چهارم هم هر دو تیم پایاپایی پیش رفتند، اما رفته رفته کوبایی‌ها خود را از ایران جدا کردند و نتیجه بازی ۴ بر ۲ به سود میزبان شد. زمانی که نتیجه مسابقه ۶ بر ۳ به سود کوبا شد، ولاسکو درخواست وقت استراحت کرد تا مانع روند امتیازگیری حریف شود. داودی که در این گیم عملکرد خوبی نداشت جای خودش را به زرینی داد. در امتیاز ۸ بر ۵ به سود کوبا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول رفتند.

دفاع خوب شاگردان ولاسکو موجب شد تا بازی در امتیاز ۹ به تساوی برسد. در ادامه سرویس خوب عادل غلامی و دریافت بد کپدا موجب شد تا بازی ۱۱ بر ۱۰ به سود ایران شود و ساموئل درخواست وقت استراحت کند. بازی در این گیم که بسیار برای ایران هم حساس بود بسیار نزدیک پیش می‌رفت، اما این تیم ایران بود که توانست زودتر به امتیاز ۱۶ برسد و به وقت استراحت فنی دوم برود. بازی در امتیاز ۲۰ مساوی شد و هیچ کدام از تیم‌ها نمی‌خواستند که بازنده باشند، اما سرویس‌های پرشی و محکم کوبایی‌ها و انسجام خوب در دفاع روی تور نتیجه بازی را ۲۲ بر ۲۰ به سود شاگردان ساموئل کرد تا کادر فنی تیم ایران وقفه‌ای در جریان بازی ایجاد کند.

مهدی مهدوی که برای کمک به دفاع روی تور ایران جایگزین سعید معروف شد توانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد و با دفاع‌های خوب خود نتیجه بازی را ۲۳ بر ۲۲ به سود ایران کرد تا این‌بار اورلاندو ساموئل درخواست وقت استراحت فنی کند. این گیم در پایان با دفاع خوب ایران با حساب ۲۵ بر ۲۲ به سود شاگردان ولاسکو خاتمه پیدا کرد تا در مجموع تیم ایران ۳ بر یک پیروز شود.

 

* سوغات ۵ امتیازی از سفر به کوبا

پیش از این مسابقه ایران با کسب ۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار داشت و کوبایی‌ها هم با ۴ امتیاز در انتهای جدول گروه دوم حضور داشتند. تیم ایران در مجموع دو مسابقه برابر کوبا توانست ۵ امتیاز از حریف خود بگیرد و تنها یک امتیاز به میزبان قدرتمند خود واگذار کرد.

پیش از بازی اول تیم‌های ایران و کوبا در سوابق رسمی دو تیم ملی والیبال ایران و کوبا، این دو تیم تنها ۴ بار با هم در رده بزرگسالان با یکدیگر روبرو شده‌ بودند که سهم ایران در هر ۴ بازی قبلی شکست بود. این در حالی بود که در مجموع رقابت‌های ایران و کوبا تنها یک گیم به سود ایران ثبت شده بود، اما با نتیجه‌ای که شاگردان ولاسکو در بازی نخست کسب کردند، سرانجام این طلسم را شکستند و توانستند در خاک کوبا این تیم قدرتمند را شکست دهند و افتخار دیگری برای ایران به ارمغان بیاورند.

بازی بعدی تیم ایران روز جمعه و از ساعت ۲۱ برابر آلمان و در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به انجام خواهد رسید.



برد نفسگیر تیم ملی والیبال در هاوانا/ کوبا اسیر استقامت ایرانی
 
 

تیم ملی والیبال ایران در هفتمین دیدار خود در لیگ جهانی توانست تیم کوبا را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد. کوبا هفته قبل روسیه را شکست داده بود.

به گزارش کلاغ نیوز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در پایان این مسابقه شاگردان خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر 2 و با نتایج (26 - 24، 25 - 19، 19 - 25، 22 - 25 و 14 - 16) از سد میزبان قدرتمند خود گذشتند و جمع امتیازهای خود را به 9 رساندند.

این مسابقه در حالی در سالن 15 هزار نفری شهر هاوانا به انجام رسید که ایرانی‌های زیادی از کشورهای کانادا و امریکا خود را به محل برگزاری مسابقه رسانده بودند و از تیم ایران حمایت می‌کردند.

کوبایی‌ها در هفته اول در کشور خود که به سرزمین شکر معروف است میزبان صربستان بودند و حالا هم از ایران میزبانی می‌کردند. آنها هفته گذشته روسیه، قهرمان المپیک را مغلوب کرده بودند و امید زیادی به پیروزی در بازی‌های خانگی مقابل ایران داشتند.

آرش کمالوند، دریافت کننده تیم ملی پس از عمل لیزر میخچه پایش در هفته گذشته همچنان از درد پا ابراز ناراحتی می‌کرد. وی به همین دلیل حضور پررنگی در تمرینات تیم ملی در کوبا نداشت؛ در نهایت هم کادر فنی ناچار شد تا بدون در اختیار داشتن او تیم را برای بازی با کوبا ارنج کند.

* گیم اول؛ 26 بر 24 به سود کوبا
سعید معروف، امیر غفور، علیرضا مباشری، رحمان داوودی، فرهاد ظریف، محمد موسوی و عادل غلامی نفرات آغاز کننده ایران در این دیدار بودند. شاگردان ولاسکو با وجود اینکه امتیاز نخست را به حریف واگذار کردند، اما در ادامه با سرویس‌های هدفدار غلامی توانستند نتیجه بازی را 5 بر یک به سود خود رقم بزنند تا ساموئل، سرمربی کوبا درخواست وقت استراحت کند. در ادامه هم همین روند پابرجا بود و تیم ایران توانست نتیجه بازی 8 بر 5 کند تا تیم‌ها روانه وقت استراحت فنی اول شوند.
سرویس‌های خوب و هدفدار بازیکنان ایران اجاره اجرای حرکات سرعتی را به کوبایی‌ها نمی‌داد، چراکه دریافت نخست تیم میزبان چندان تعریفی نداشت؛ در مقابل سعید معروف هر زمانی که از پاس‌های کوتاه و سرعتی استفاده کرد به امتیاز تبدیل شد.
در ادامه مسابقه سرویس‌های خوب بازیکن شماره 8 کوبا یعنی کپدا و دریافت‌های نامناسب شاگردان ولاسکو موجب شد تا نتیجه بازی 16 بر 15 به سود کوبایی‌ها شود تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی دوم بروند. در امتیاز 20 بر 19 به سود کوبا بازهم ولاسکو درخواست وقت استراحت فنی کرد تا اختلاف بیشتر نشود و در امتیاز 22 بر 21 هم مهدوی جایگزین معروف شد تا در دفاع روی تور به سایر بازیکنان کمک کند، اما سرویسی که موسوی در این امتیاز از دست داد موجب شد تا معروف به جای خود بازگردد.

بازی 23 بر 22 به سود کوبا بود که ساموئل درخواست وقت استراحت کرد، اما در ادامه غفور توانست با یک اسپک زیبا نتیجه بازی را 23 بر 23 کند و پس از آن سرویس خوب معروف و نتیجه بازی 24 بر 23 به سود ایران کرد. این گیم که در دو صحنه داور تصمیم مشکوکی گرفت و امتیازها را به میزبان داد در پایان با نتیجه 26 بر 24 به سود کوبایی‌ها خاتمه پیدا کرد.

* گیم دوم؛ 25 بر 19 به سود کوبا
امتیاز نخست را در گیم دوم رحمان داودی برای ایران کسب کرد، اما بلافاصله کپدا نتیجه بازی یک بر یک کرد. کوبایی‌ها سرویس‌های پرشی و محکمی می‌زدند که کار را برای دریافت کننده‌های ایران سخت می‌کرد، اما هر زمانی که توپ به خوبی به سعید معروف می‌رسید وی با یک پاس خوب مهاجمان را در شرایط خوبی قرار می‌داد.

کوبایی‌ها دست از سرویس‌های پرشی برنمی‌داشتند و از همین روش هم امتیازهای زیادی کسب کردند، اما این ایران بود که توانست نتیجه بازی را 8 بر 7 به سود خود رقم بزند تا تیم‌ها به وقت استراحت فنی اول بروند. قضاوت داوران در این مسابقه هم مانند بازی با ایتالیا چندان برای ایران خوب نبود و توپی که به نظر می‌رسید پاسور کوبایی‌ها با خطای حمل وارد زمین ایران کرده است را داور نادیده گرفت و نتیجه بازی 11 بر 9 به سود شاگردان ساموئل شد. حمله‌های ایران یکی پس از دیگری به خارج از زمین کوبا می‌رفت تا اینکه بازی 14 بر 10 شد.

 

بقیه در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...


به گزارش کلاغ نیوز و به نقل از روابط عمومی ، امروز ساعت 10 مورخ "چهارشنبه دوازدهم تیر 1392" جلسه مشترک شورای اسلامی ، شهرداری ، آبفا و بنیاد مسکن در محل شهرداری برگزار گردید.

جلسه فوق برای رایزنی در زمینه حل مشکل تعدادی از زمینهای مسکونی که لوله اصلی انتقال آب شهری از وسط آنها عبور کرده و باعث بروز مشکل واگذاری زمینهای مذکور به متقاضیان گردیده تشکیل شده بود.

در این جلسه که آقایان مولوی رییس بنیاد مسکن ، یادگاری رییس آبفا ، فیروزی کارشناس آبفا ، اعضای شورا و شهردار حضور داشتند ، مقرر گردید که عملیات لوله گذاری جدید از سوی آبفا اجرا شود و شهرداری و بنیاد مسکن در زمینه تامین اعتبار لازم اقدام نمایند.

برگرفته شده از تارنمای شورای اسلامی و شهرداری فرخی



چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:, :: 15:25 :: نويسنده : مصطفی غفاری

سلام به گزارش کلاغ نیوز به نقل از فروی نیوز آقای سید رضا سیدی فرزند حاج سید علی اکبر ساکن اردکان یزد بیست سال قبل خانه را ترک میکند و پس از آن هیچگونه خبری از وی به دست پدر مادر ایشان نمی رسد. و حدود 20 سال گم بوده و هم اکنون 35 سال سن دارد.

سید رضا سیدی پس از 20 سال در زندان عراق پیدا شد

خبر جالب و خوشحال کننده اینکه چند روز قبل فردی در مهدیه اردکان اعلام میکند حدود 20 سال با سید رضا سیدی در زندان عراق بوده است  و اخیرا باهم آزاد شده اند ولی چون سید رضا مدارک شناسایی خود را همراهش ندارد نمیتواند به کشور بازگردد.

 لذا ایشان  آدرس شهر و منزل آقای سیدی را میگیرد و به اردکان و  میرود و ماجرا را اعلام می کنند .

این آزاد شده  بیان کرده سیدی  فعلا در مرز ایران است تا مدارک شناسایی او را پدر و مادرش به مرز ببرند و اجازه ورود به ایران را پیدا کند .

در ضمن پدر و مادر سیّد رضا مدارک شناسایی ایشان را برای بازگشت به ایران برده اند و خبرهای تکمیلی بعدا منتشر خواهد شد.



پیام تبریک مقام معظم رهبری در پی صعود تیم ملی

به گزارش کلاغ نیوز و به نقل از دفتر پایگاه خبری مقام معظم رهبری، متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی
پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم و بویژه ورزش دوستان كشور را شادمان كرد. از عزیزانی كه این شادمانی را پدید آوردند متشكرم، خسته نباشید.
سید علی خامنه‌ای

 

 



صعود مقتدرانه ی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با گل طلایی قوچان نژاد در مصاف با کره ی جنوبی را به جام جهانی 2014 برزیل تبریک می گوییم


한국, 브라질, 축하에 대한 2014 월드컵이란 국가 대표 팀 QUCHAN 품종 골든 목표의 강한 상승


The strong rise of the Iranian national team QUCHAN breed golden goal in the 2014 World Cup against South Korea, Brazil, Congratulations

صعود تیم ملی به جام جهانی 2014 برزیل

جدول مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل



نويسندگان
پيوندها
آخرين مطالب